/  / Mazda rośnie – rynek nie

Mazda rośnie – rynek nie

null
© Mazda
null

W kwietniu niemiecki rynek nowych samochodów osobowych jako całość zanotował spadek rejestracji na poziomie 3,6%. Mazda wyłamuje się jednak z szeregu, osiągnąwszy wzrost sprzedaży o dynamice aż 35%.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W kwietniu rejestracje nowych samochodów osobowych Mazdy wyniosły na rynku niemieckim prawie 3 800 egzemplarzy. To o 35% więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Warto podkreślić, że wśród firm obecnych na rynku niemieckim, które mają 0,5% udziału rynkowego i więcej, żaden inny sprzedawca "osobówek" nie osiągnął tak dużego wzrostu notowań w ujęciu procentowym jak Mazda.

Mazda CX-5 nadal dobrze idzie

Motorem napędowym sprzedaży japońskiej marki jest m.in. Mazda CX-5, która w wynikiem około 1 400 egzemplarzy zdołała prawie podwoić wolumen, jaki został osiągnięty w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Nieźle idzie też np. nowej generacji Mazda3, która w kwietniu zyskała uznanie prawie 900 klientów (+50%).

W okresie styczeń-kwiecień rejestracje nowych samochodów Mazdy na rynku niemieckim przekroczyły łącznie poziom 19 000 egzemplarzy, czyli o 26,4% więcej niż przed rokiem.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane