/  / Mazda mierzy wyżej

Mazda mierzy wyżej

Wojciech Halarewicz, wiceprezes firmy Mazda Motor Europe za kierownicą Mazdy MX-5 podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, wrzesień 2015 roku.
Wojciech Halarewicz, wiceprezes firmy Mazda Motor Europe za kierownicą Mazdy MX-5 podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, wrzesień 2015 roku.Koeru, koncept Mazdy na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, wrzesień 2015 roku.Koeru, koncept Mazdy na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, wrzesień 2015 roku.Koeru, koncept Mazdy na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, wrzesień 2015 roku.Wojciech Halarewicz, wiceprezes firmy Mazda Motor Europe za kierownicą Mazdy MX-5 podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, wrzesień 2015 roku.

Ponad 1,5 mln aut na świecie, 220 tysięcy w Europie i 9 tysięcy w Polsce - to cele marki na ten rok. Japończycy nie rezygnują też z walki o wejście do elitarnego grona marek premium.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane