/  / Mazda i CarGarantie teraz również w Polsce

Mazda i CarGarantie teraz również w Polsce

CarGarantie|
null
null

Mazda i CarGarantie rozwijają dotychczasową współpracę w zakresie ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej na nowe samochody. Od 1 stycznia również autoryzowani partnerzy Mazda w Polsce mogą korzystać z oferty dotyczącej ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej na nowe samochody.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Produkt ten zapewnia posiadaczom pojazdów Mazda optymalną ochronę przed niespodziewanymi kosztami naprawy do dwóch lat po upływie gwarancji producenta.

CarGarantie jest oficjalnym partnerem Mazdy w zakresie ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej już od 1992 roku. Od tego czasu gwarancja rozszerzona na nowe samochody z powodzeniem sprzedawana jest w Niemczech, Austrii, we Włoszech, Holandii, Luksemburgu, Belgii, Francji, Hiszpanii, Czechach, na Węgrzech, w Słowenii, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji oraz w Portugalii.

Ubezpieczeniową gwarancję serwisową na nowe samochody marki Mazda można nabyć w czasie trwania trzyletniej gwarancji producenta z limitem 100 000 kilometrów łącznego przebiegu. Po upływie gwarancji producenta ubezpieczeniowa gwarancja serwisowa zapewnia ochronę najważniejszych i generujących najwyższe koszty wymiany części samochodowych w formie gwarancji na podzespoły.

Gwarancja obowiązuje przez 12 lub 24 miesiące lub do momentu osiągnięcia 120 000 km bądź 150 000 km łącznego przebiegu od daty pierwszej rejestracji (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).

CarGarantie przejmuje bezpośrednio wszystkie koszty naprawy objęte ubezpieczeniową gwarancją serwisową i nie ma potrzeby dokonywania przez klienta płatności z góry. CarGarantie ponosi koszty materiału i robocizny w 100%.

Ubezpieczeniowa gwarancja serwisowa na nowe samochody marki Mazda przypisana jest do pojazdu i w przypadku sprzedaży w okresie gwarancji przechodzi na nowego właściciela.

Ubezpieczeniową gwarancją serwisową objęte są również zdarzenia mające miejsce podczas wyjazdów urlopowych lub podróży służbowych na terenie Europy.

Ubezpieczeniowa gwarancja serwisowa na nowe samochody marki Mazda zapewnia autoryzowanemu partnerowi wiele korzyści. Dzięki tej gwarancji, która jest istotnym atutem w sprzedaży, dealer może optymalnie wyróżnić się na tle konkurencji i wzmocnić wizerunek swojej firmy. Jednocześnie gwarancja przyczynia się do zwiększenia satysfakcji klienta i wzmocnienia relacji z nim.

Dzięki naprawom wykonywanym w ramach gwarancji autoryzowany warsztat samochodowy może również polepszyć wykorzystanie potencjału warsztatu samochodowego i rozwinąć działalność posprzedażną.

Mówi Thomas Müller, dyrektor generalny na Europę Środkową i Wschodnią w firmie CarGarantie: "W wielu europejskich krajach Mazda jest naszym długoletnim partnerem. Dlatego szczególnie cieszymy się, że możemy rozwinąć tą udaną współpracę. W ten sposób Mazda zapewnia wyspecjalizowanym punktom sprzedaży efektywne i trwałe wsparcie".

Komentuje Edyta Wasiluk, kierownik działu sprzedaży w Polsce: "Cieszymy się, że jako długoletni partner w zakresie ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej na nowe samochody marki Mazda możemy wesprzeć również polskich dealerów. Ubezpieczeniowa gwarancja serwisowa zapewnia klientowi ochronę przed nieoczekiwanymi kosztami naprawy aż do pięciu lat; to dla dealerów ważny atut w sprzedaży. Zyskują w ten sposób skuteczne narzędzie, dzięki któremu mogą lepiej promować pojazdy i budować silniejszą więź z klientem".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane