/  / Mazda doceniona przez sieć sprzedaży

Mazda doceniona przez sieć sprzedaży

Mazda|
null
© Mazda
null

Podczas Kongresu Dealerów ogłoszono wyniki siódmej edycji Badania Satysfakcji Dealerów ze współpracy z importerami. Mazda zajęła 1. miejsce w klasyfikacji generalnej, zdobywając również nagrodę "Marka o najwyższej lojalności dealerów".

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Ankietowani oceniali zarówno sprzedawane produkty, politykę importera oraz jego kulturę organizacyjną w Polsce. Dealerzy pozytywnie podsumowali jakość współpracy z Mazda Motor Poland. Podobnie jak w latach ubiegłych wysoko ocenili etykę działalności biznesowej importera, menedżerów marki w Polsce oraz stopień ich zainteresowania opiniami napływającymi z sieci.

Mówi  Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska: "Mazda przykłada ogromną wagę do współpracy z siecią sprzedaży. Jesteśmy partnerami biznesowymi i wszystkie nasze działania muszą być ukierunkowane na obustronne korzyści – na efektywną sprzedaż, satysfakcję klientów i dialog, który pozwala nam szybko reagować na wszystkie sygnały płynące od naszych dealerów".

W poprzednich latach współpraca dealerów z japońską marką została również pozytywnie oceniona: Mazda zajęła odpowiednio trzecie miejsce w 2010 roku, czwarte miejsce w 2011 oraz piąte miejsce w roku 2013.

Poszczególne aspekty satysfakcji dealerskiej były oceniane w pięciostopniowej skali, gdzie "1" oznaczało ocenę najniższą, a "5" - najwyższą. Ankieta składała się z 65 pytań, a 21 ocen cząstkowych zdecydowało o nocie końcowej. Mazda uzyskała wynik 4,05.

Pełny raport z badania, obejmujący kilkanaście kategorii ocen, jest dostępny TUTAJ
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane