/  / Masterlease podsumowuje trzeci kwartał 2012

Masterlease podsumowuje trzeci kwartał 2012

Masterlease|

Trzeci kwartał branża CFM zakończyła z kilkuprocentowym wzrostem. Dla Masterlease minione 9 miesięcy tego roku przyniosło 4 265 sfinansowanych kolejnych samochodów. Analiza portfela produktów Masterlease potwierdza tendencję obecną na całym rynku CFM. Najdynamiczniej rosną umowy w ramach produktach złożonych, czyli niepełnego wynajmu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
"Klienci teraz szukają bardziej elastycznej i ekonomicznej oferty niż dotychczas oferowane klasyczne produkty finansowe. Coraz częściej wybierają właśnie produkty złożone, które łączą w sobie finansowanie auta z pakietem usług dodatkowych - wyjaśnia Jerzy Kobyliński, prezes Masterlease.

Jak wykazują raporty Instytutu Keralla, jeszcze w 2008 roku na rynku niespełna 9 000 aut było finansowanych w ramach produktów złożonych. Na koniec I połowy roku bieżącego jest ich dwukrotnie więcej, bo blisko 18 000. Ten wzrost jest naturalnym i oczywistym kierunkiem rozwoju rynku CFM.

Ostatnie miesiące to w Masterlease również czas zaangażowania w rozmowy z dużymi klientami korporacyjnymi, których owocem są akwizycje nowych flot do kluczowych graczy w głównych branżach gospodarki.

"W tej chwili część naszego zespołu handlowego pracuje nad przygotowaniem i wydaniem dziesiątek aut w ramach nowych kontraktów - zdradza prezes Masterlease.

Rok 2012 był dla Masterlease również czasem intensywnej reorganizacji firmy i ulepszaniem procesów wewnętrznych.

"Gros naszych działań skupiliśmy na pracy nad ofertą. W efekcie przekonstruowaliśmy ją zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. Wymagało to wytężonej pracy i usprawnienia wielu procesów w firmie, a także uwzględnienia specyfiki branży i uwarunkowań gospodarczych. Dzięki temu mamy najlepszą ofertę na rynku - przekonuje Jerzy Kobyliński.

"Ze spokojem oczekujemy wyników branży za cały rok. Z optymizmem patrzymy na przyszłość. CFM to rynek perspektywiczny i rozwojowy - podsumowuje menadżer.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane