/  / Listopadowy wzrost Skody

Listopadowy wzrost Skody

Skoda|
null
© Skoda
null

Dobre wyniki sprzedaży za ostatni miesiąc potwierdzają pozytywny trend na rynku. W listopadzie Skoda sprzedała na świecie około 82 000 samochodów (+5,3%), a to dopiero początek dobrych wiadomości.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Sprzedaż marki w Europie wyniosła 57 900 sztuk i jest to wzrost o 14% w stosunku do zeszłego roku. Wielkim hitem w Europie Zachodniej jest Octavia, której sprzedaż wzrosła o 60,9% w stosunku do listopada 2012 roku.

Od stycznia do listopada tego roku Skoda sprzedała natomiast łącznie 850 700 samochodów (-2,6%).

"Ze wzrostem sprzedaży o 5,3% w listopadzie Skoda już trzeci miesiąc z rzędu umacnia swoją pozycję na rynku - podkreśla Werner Eichhorn, dyrektor marketingu i sprzedaży. "Nasze kampanie reklamowe wzmacniają pozycję marki na rynku, sprzedaż wciąż rośnie, podobnie jak pozycja naszych modeli, dzięki czemu zwiększamy udział na rynku w Europie".

"Nowa Octavia radzi sobie doskonale, jej sprzedaż przeszła nasze najśmielsze oczekiwania - dodaje Eichhorn. Sprzedaż omawianego produktu wzrosła w Europie Zachodniej o 60,9% i o 23,7% w całej Europie.

Udział Skody w całym rynku zwiększył się w listopadzie do 4%.

Ostatnie tygodnie 2013 roku to kolejne przyspieszenie dla Skody, która w mijającym roku zaprezentowała 8 nowych lub zmodernizowanych modeli oraz uruchomiła 12 nowych produkcji.

"2013 rok to był jeden z najlepszych okresów w 118-letniej historii firmy - z dumą podkreśla Eichhorn. Jednym z najważniejszych wydarzeń ostatnich tygodni jest uruchomienie produkcji modelu Yeti w Chinach, w wersji specjalnie dopasowanej do potrzeb tamtejszego rynku.

Sprzedaż produktów Skoda Auto w Europie Środkowej wzrosła o 23,2% do poziomu 12 600 sztuk (listopad 2012: 10 200 sztuk), co pozwoliło marce zwiększyć udział rynkowy do 19,1% na koniec listopada.

Warto też zauważyć, że na każdym rynku omawianego regionu Europy sprzedaż marki wzrosła w listopadzie. Na rodzimym rynku czeskim wolumen wzrósł o 10,5% do około 5 900 sztuk, a udział marki po 11 miesiącach na rynku czeskim przekracza 36%.
   
Z kolei na rynku polskim zarejestrowano w listopadzie 3 308 osobowych samochodów marki Skoda, co stanowi wzrost w porównaniu do tego samego miesiąca zeszłego roku o prawie 40%. W okresie od stycznia do listopada Skoda pozostaje liderem wśród klientów indywidualnych i flotowych. Łączny udział marki w rejestracjach wynosi 12,75%.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane