/  / Leasing najczęściej od dealera

Leasing najczęściej od dealera

BZ WBK|
null
© Ford
null

Czas to pieniądz. Doskonale zdają sobie z tego sprawę polscy przedsiębiorcy. U dealera samochodowego wybierają nie tylko model pojazdu, ale tam też najczęściej decydują się wziąć leasing.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W ten sposób cenne godziny oszczędza aż 45% respondentów badania zleconego przez BZ WBK Leasing. Wyboru oferty firmy dokonują kierując się przede wszystkim ceną oraz możliwością szybkiego podpisania umowy.

Przedsiębiorcy najczęściej wybierają ofertę leasingu od dealera samochodowego (45%), bezpośrednio do instytucji finansującej kieruje się natomiast 42% polskich firm.

"Leasingobiorca, oprócz informacji o konkretnym modelu pojazdu, bardzo często otrzymuje u dealera dopasowaną do jego potrzeb ofertę finansowania. Mając to na uwadze, konsekwentnie dążymy do rozszerzenia naszej współpracy z dealerami tak, aby móc oferować nasz leasing jak największej grupie klientów - podkreśla Tomasz Sudaj, dyrektor ds. strategii rynkowej w Spółkach Leasingowych BZ WBK.

"Pod koniec każdego roku, kiedy tradycyjnie rośnie popyt na samochody, wspólnie z firmami leasingowymi przygotowujemy promocję na wybrane modele. Współpraca z rzetelnym partnerem, takim jak BZ WBK Leasing, gwarantuje korzystne rozwiązania, które nigdy nie zawodzą naszych klientów - dodaje Maciej Krzysztof Stefański, zastępca dyrektora sprzedaży w Grupie Bemo Motors.

Najpierw pieniądz, potem czas
Prawie połowa przedsiębiorców (42%), bez względu na skalę działalności, jako główny motyw wyboru konkretnej firmy leasingowej wskazała korzystną cenę. Kolejne czynniki, które leasingobiorcy biorą pod uwagę wybierając z wachlarza ofert leasingowych, to szybkość podpisania umowy (35% wskazań) oraz minimum formalności (32%).

"Takie wyniki stanowią odbicie aktualnej sytuacji rynkowej: polskie firmy liczą przede wszystkim na korzystne cenowo oferty ze względu na niepewność gospodarczą i obawę przed zaciąganiem bardzo kosztownych zobowiązań. Natomiast brak czasu i ciągły pośpiech przedsiębiorców sprawiają, że ważne jest dla nich szybkie załatwienie formalności związanych z leasingiem - tłumaczy Tomasz Sudaj ze Spółek Leasingowych BZ WBK.

Wybór konkretnej oferty to ważna decyzja wiążąca klienta z leasingodawcą na kilka lat. "Dlatego zwykle nie warto kierować się wyłącznie ceną, a raczej stosunkiem ceny do rodzaju oferowanych korzyści oraz wiarygodnością i sprawnością działania firmy leasingowej - radzi Sudaj.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane