/  / LeasePlan nadal bezkonkurencyjny

LeasePlan nadal bezkonkurencyjny

LeasePlan|
null
null

Pierwszy kwartał LeasePlan Polska zamknął z liczbą 22 746 aut w obsługiwanych flotach. Co piąte auto, spośród zarządzanych przez firmy CFM zrzeszone w PZWLP, należy dziś do LeasePlan Polska. Firma utrzymuje pozycję lidera rynku, powiększa portfel klientów i pozostaje największym dostawcą usług full service leasingu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Tylko w pierwszym kwartale tego roku park pojazdów LeasePlan obsługiwanych w FSL powiększył się o 627 egzemplarzy. Do grona klientów LeasePlan Polska dołączyły między innymi firmy Ruch SA oraz Adecco Poland Sp. z o.o.

LeasePlan do końca roku dostarczy jednemu z największych kolporterów prasy w Polsce prawie 260 aut osobowych Opel Corsa oraz Insignia. Ruch SA wybrał usługę full service leasingu dedykowaną firmom, które chcą skupić się na własnym biznesie, a zarządzanie flotą powierzają specjalistom.  

Adecco, związane z branżą doradztwa personalnego, z full service leasingu korzysta już od 10 lat. Teraz to LeasePlan zarządza flotą prawie 50 pojazdów polskiego oddziału tej firmy.

"Kolejne dane opublikowane przez PZWLP wyraźnie potwierdzają, że z kwartału na kwartał i z roku na rok rośnie zaufanie do firm CFM. Przedsiębiorcy dostrzegają korzyści płynące z leasingu operacyjnego z pełną obsługą. Już przeszło 75% zarządzanej przez LeasePlan floty korzysta z FSL - podkreśla Sławomir Wontrucki, prezes LeasePlan Fleet Management Polska.

"Pozostajemy liderem rynku, w 2013 roku LeasePlan osiągnął przyrost rok do roku na poziomie 10%. Porównując nasz wynik po pierwszym kwartale do tego, który mieliśmy dokładnie przed rokiem, osiągnęliśmy już 17-procentowy wzrost".

Czy na rynku wynajmu długoterminowego można zaobserwować jakieś wyraźne trendy? Prezes LeasePlan Polska prognozuje rozwój telematyki: "Coraz więcej klientów decyduje się na zamontowanie urządzeń telematycznych. Choć nie są tanie, to nie trzeba jednorazowo ponosić na nie wielkich wydatków. Można koszt takiego urządzenia wliczyć w comiesięczną ratę wynajmu, a co istotne zapewnia ono funkcjonalności, które ten wydatek bilansują".

"Zalety? Dzięki zastosowaniu rozwiązań telematycznych firma ma m.in. możliwość optymalizacji tras i w rezultacie ograniczenia przebiegów, a co za tym idzie spada zużycie i redukowane są koszty paliwa. Dodatkowo klienci mogą wpływać na zachowania kierowców w zakresie bezpieczeństwa użytkowania aut, przykładowo monitorując przekraczanie prędkości. Niektóre urządzenia posiadają również funkcję wykorzystywaną w razie wypadku; urządzenie wysyła w takiej sytuacji sygnał do centrum alarmowego i kierowca otrzymuje niezbędną pomoc - dodaje Wontrucki.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane