/  / Laur Chevroleta dla Serwis Haller

Laur Chevroleta dla Serwis Haller

Serwis Haller|
null
© Serwis Haller
null

Partner sieciowy Chevrolet Poland, Serwis Haller nagrodzony został za jedne z najlepszych wyników w efektywności sprzedaży samochodów amerykańskiej marki w 2012 roku w Polsce północno-zachodniej.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Ogłoszenie i przyznanie wyróżnienia przez polską centralę Chevroleta odbyło się 11 stycznia podczas dorocznego Kongresu Dealerów. Laur sprzedaży za trzecie miejsce w kategorii "Najwyższa efektywność sprzedaży w regionie północno-zachodnim" z rąk dyrektora generalnego Chevrolet Poland Andrzeja Żelaznego oraz dyrektora sprzedaży Chevrolet Poland Krzysztofa Melona odebrał Józef Haller, wiceprezes zarządu Serwis Haller.

"Uzyskanie tak wysokiego miejsca w rankingu Chevroleta to duże osiągnięcie. Jesteśmy w czołówce polskich dealerów oraz numerem jeden w Polsce północnej w sprzedaży bezwzględnej, ale także na podium pod względem efektywności, która potwierdza dużą wydajność naszego zespołu handlowego - podkreśla Józef Haller.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane