/  / Kombi mniej pożądane

Kombi mniej pożądane

null
© KIA
nullnullnullnullnullnull

W pierwszym półroczu 2013 roku zarejestrowano w Polsce 18,7 tys. nowych aut kombi. To mniej o przeszło 10% wobec 20,8 tys. aut sprzedanych w takim samym okresie ubiegłego roku. Poziom spadku w segmencie kombi jest większy niż w przypadku całego rynku (dla którego wyniósł w I półroczu mniej niż jeden procent). Czy Polacy przestali lubić „kombiaki” ?

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane