/  / KADRY | Ważne zmiany w Vianor Polska

KADRY | Ważne zmiany w Vianor Polska

Vianor Polska|
null
null

Michał Antoszkiewicz od lipca objął posadę Country Managera w sieci serwisów samochodowych Vinor Polska należących do firmy Nokian, fińskiego producenta opon.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Wcześniej sieć Vianor była zarządzana i prowadzona przez master-franczyzobiorcę firmę Trade Stomil.

Michał Antoszkiewicz przed objęciem obecnej posady pracował dla takich marek jak Volkswagen Bank Polska, Driver Polska oraz Pirelli. Na sprawowanych stanowiskach odpowiadał za zarządzanie flotą, rozwój sieci serwisów samochodowych, zarządzanie projektami, zarządzanie procedur oraz współpracą z kluczowymi klientami oraz dostawcami.

Specjalista wdrażał europejskie rozwiązania i strategie. Otrzymał nagrodę Fleet Awards za automatyczny system rezerwacji wizyt w serwisach On-Time. Jest także współtwórcą drugiej wersji systemu wspomagania zarządzaniem samochodów flotowych Flota. W 2011 roku Antoszkiewicz został nominowany w plebiscycie wydawnictwa FMI do tytułu "Ludzie dekady rynku flotowego 2011".

Na obecnym stanowisku Michał Antoszkiewicz odpowiada za utrzymanie i rozwój sieci serwisów samochodowych Vianor na terenie Polski, a także za kwestie związane z zarządzaniem kadrą oraz budżetem.

Vianor to 40 wyselekcjonowanych serwisów na terenie całego kraju. Ich oferta jest dostosowana do potrzeb wymagających klientów. "Oczekiwania konsumentów wciąż rosną. Dziś do pozyskania i zadowolenia klienta nie wystarczy prosty serwis z jednym miejscem do wymiany ogumienia. Chyba każdy z nas woli spędzić pół godziny potrzebne do wymiany opon w miłych okolicznościach, pijąc kawę i czytając gazetę bądź spoglądając w ekran TV - komentuje Antoszkiewicz.

"Klienci oczekują profesjonalnej obsługi, pewności, iż wybrali odpowiedni produkt o najwyższej jakości i parametrach. Do takich standardów dążymy, jest to klucz do sukcesu. Coraz więcej konsumentów jest w stanie i chce zapłacić trochę więcej w zamian za znacznie lepszy poziom obsługi i fachowe doradztwo".

Nowością w serwisach Vianor, która zostanie wprowadzona z początkiem przyszłego roku, będzie obsługa flot samochodowych i klientów z sektora CFM. "Będzie to nowe wyzwanie. Pomysł jest odpowiedzią na stale rosnący rynek CFM i oczekiwania serwisów zrzeszonych w sieci Vianor. Jest także metodą i narzędziem na dotarcie oraz pozyskanie dodatkowej grupy klientów indywidualnych - mówi menadżer sieci Vianor

"Rok 2014 będzie dla sieci serwisów Vianor rokiem rozwoju, pozyskiwania nowych klientów, dostawców, wdrażania rozwiązań informatycznych i programów lojalnościowych, uruchamiania kolejnych narzędzi marketingowych oraz dywersyfikacji usług. Wszystko to w celu umocnienia pozycji na rynku oraz zwiększenia rozpoznawalności marki Nokian oraz Vianor".
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane