/  / KADRY | Nycz dyrektorem sprzedaży i marketingu Volvo Auto Polska

KADRY | Nycz dyrektorem sprzedaży i marketingu Volvo Auto Polska

VOLVO|
null
null

Wraz z początkiem bieżącego roku działy marketingu i sprzedaży Volvo Auto Polska zostały połączone. Dyrektorem scalonego działu został Mariusz Nycz, który był dotychczas odpowiedzialny za marketing.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Wraz z początkiem roku 2014 Mariusz Nycz stanął na czele działu sprzedaży Volvo Auto Polska. Na tym stanowisku zastąpił Piotra Zięcika, dotychczasowego dyrektora sprzedaży. Nycz nadal odpowiada za dział marketingu, którego struktura pozostała bez zmian.

"Jestem w pełni świadomy czekającej mnie pracy i bardzo cieszę się mogąc podjąć czekające mnie wyzwanie. Wierzę, że pełna integracja działań sprzedażowych i marketingowych przełoży się na wymierne korzyści biznesowe. Zawsze uważałem, że wszelkie podejmowane przez firmę działania komunikacyjne powinny przekładać się na sprzedaż. Będę konsekwentnie realizował to założenie - zapewnia Mariusz Nycz, dyrektor marketingu i sprzedaży Volvo Auto Polska.

Główne zadania na najbliższy rok to realizacja celów ilościowych i jakościowych sprzedaży, dbałość o wizerunek marki oraz wprowadzenie nowego XC90, który jest jednym z najważniejszych modeli ostatnich lat dla całej Volvo Car Group.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane