/  / Jaworski Auto z nagrodą Ichiban

DEALERZY | Jaworski Auto z nagrodą Ichiban

null
© Toyota
null

Jaworski Auto jako jedyna firma dealerska w polskiej sieci Toyoty została uhonorowana nagrodą satysfakcji klientów Ichiban 2014. Wyróżnienie przyznała europejska centrala koncernu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Toyota Motor Europe wybrała zwycięzców europejskiego konkursu satysfakcji klientów Ichiban 2014. Ceremonia nagradzania najlepszych dealerów na Starym Kontynencie odbyła się we francuskim Cannes.

Ichiban to japońskie słowo zapożyczone ze sformułowania "Okyakusama Ichiban" oznaczającego: "klient przede wszystkim".

Jakość obsługi była zawsze priorytetem Toyoty i podstawą funkcjonowania firmy. Od 2007 roku Toyota Motor Europe nagradza europejskich dealerów koncernu, którzy osiągają najwyższe wyniki z punktu widzenia jakości obsługi klienta. Wyróżnienie Ichiban uwzględnia satysfakcję klientów samochodów nowych oraz usług posprzedażnych.

"Za tę nagrodę dziękujemy przede wszystkim naszym klientom. Słowa uznania należą się również wszystkim pracownikom firmy, którzy przyczynili się do tego sukcesu. To dzięki ich kompetencjom i zaangażowaniu nasi klienci są obsługiwani na najwyższym poziomie - mówi Wojciech Jaworski, prezes spółki Jaworski Auto.

"Trzeba pamiętać, że to właśnie pracownicy wkładają całe swoje serce, wiedzę i doświadczenie w jak najlepszą opiekę nad wszystkimi klientami, którzy się u nas pojawią lub do nas zadzwonią - podkreśla Tomasz Ozga, kierownik działu handlowego.

Od lat firma Jaworski Auto jest w czołówce najlepszych dealerów w województwie kujawsko-pomorskim. "Dobry wizerunek firmy i najwyższa jakość usług wynika z odpowiedzialnego podejścia naszych pracowników do klienta. Nie ma u nas przypadkowości: zespół został dobrany w sposób bardzo staranny, tak by klient był "całkowicie zadowolony" - podsumowuje Wojciech Jaworski.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane