/  / Japończycy o 30% w górę

RYNEK | Japończycy o 30% w górę

Mitsubishi|
null
© Mitsubishi
null

Polski oddział firmy Mitsubishi Motors zanotował blisko 30-proc. wzrost sprzedaży. To dane w ciągu pierwszych 4 miesięcy bieżącego roku. Największą popularnością cieszyły się modele Mitsubishi ASX oraz Outlander.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Od stycznia do końca kwietnia polscy klienci kupili 1 663 samochody marki z Japonii, czyli o niemal 30% więcej niż przed rokiem. Pozycję bestsellera już od roku 2011 utrzymuje Mitsubishi ASX: w ciągu pierwszych 4 miesięcy roku bieżącego wspomniany produkt trafił do 747 klientów, notując blisko 42% wzrost sprzedaży.

Tuż za ASX-em plasuje się Mitsubishi Outlander, na zakup którego zdecydowało się od stycznia łącznie 559 osób. To 3,5-krotnie więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego.

Trzecią pozycję na "liście przebojów" zajmują natomiast modele gamy Lancer: wersja sedan z ponad 50% wzrostem sprzedaży, Sportback (+47%) oraz Lancer Evolution (+134%).

Terenowe Mitsubishi Pajero zdobyło aż o 56% więcej klientów. Dobrze sprzedaje się też Pajero Sport, który w odświeżonej wersji z roku modelowego 2014 właśnie debiutuje w salonach sprzedaży nad Wisłą.

"Ofensywa rozpoczęta jesienią ubiegłego roku zaczyna przynosić wymierne efekty. Dzięki odświeżonej gamie modelowej (Outlander, ASX, Pajero i Lancer 2014) oraz nowym, konkurencyjnym cenom coraz większe grono klientów decyduje się zaufać japońskiej marce Mitsubishi - podkreśla Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału koncernu.

"Cieszymy się tym bardziej, że przed nami jeszcze tegoroczne premiery: Outlander PHEV, czyli pierwszy na świecie hybrydowy SUV z elektrycznym napędem na cztery koła, a także oszczędny, atrakcyjny cenowo miejski model Mitsubishi Space Star. Już tego lata klienci będą mogli obydwa te modele przetestować i kupić w polskiej sieci placówek Mitsubishi Motors".  
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane