/  / Jakościowy wzrost Hyundaia

Jakościowy wzrost Hyundaia

null
© Hyundai
null

W pierwszym kwartale bieżącego roku Hyundai odnotował wzrost na europejskim rynku motoryzacyjnym oraz zrealizował cele jakościowe firmy, ustalone na początku roku.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Na pięciu wiodących pod względem sprzedaży moto-rynkach europejskich (Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Francja oraz Hiszpania) Hyundai zwiększył sprzedaż do klienta indywidualnego i flotowego odpowiednio o 16% i 17%, wyprzedzając branżę w obu tych sektorach.  

"Mamy bardzo pozytywne sygnały dotyczące organicznego wzrostu branży w pierwszym kwartale i cieszymy się, że Hyundai rozwija swój biznes w dochodowych obszarach - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe. "Koncentrujemy się na utrzymywaniu długoterminowego, zrównoważonego wzrostu, który pomoże nam osiągnąć cel, jakim jest 5% udział w rynku w roku 2020".

Wprowadzenie do sprzedaży Hyundaia i10 nowej generacji znacząco wpłynęło na wzrost w pierwszym kwartale. Firma zebrała około 58 000 zamówień na ten model od momentu pojawienia się go na rynku pod koniec 2013.   

Wspomniany reprezentant segmentu A przyczynia się do dobrego wyniku finansowego firmy dzięki dominującej sprzedaży i10 w wyższej wersji wyposażeniowej (82%).

Klienci Hyundaia w pierwszym kwartale mogli także skorzystać z atrakcyjnego finansowania oferowanego przez firmę. Finansowa penetracja Hyundaia zwiększyła się o 25% na pięciu wiodących rynkach i aktualnie wynosi 40,5%.

Według danych stowarzyszenia ACEA, 109 320 rejestracji w pierwszym kwartale zapewniło marce Hyundai około 3,3-procentowy udział w europejskim rynku nowych samochodów.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane