/  / Jak nie Audi czy BMW, to może...

Jak nie Audi czy BMW, to może...

null
© Volvo
null

Na rynku w Niemczech – wśród najpopularniejszych marek zagranicznych premium – wysokie noty utrzymuje Volvo. Firma ze Szwecji wyraźnie wyprzedza w statystykach sprzedaży takie marki jak Land Rover, Jaguar czy Lexus.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Volvo to aktualnie najchętniej kupowana zagraniczna marka premium na rynku niemieckim. W okresie od stycznia do końca czerwca bieżącego roku producent modelu XC90 uzyskał wynik na poziomie ponad 17 100 rejestracji. To aż o 10% więcej niż w pierwszym półroczu 2014.

Na drugim miejscu za Volvo plasuje się Land Rover. Wprawdzie wynik przypadający na markę znad Tamizy nie przekroczył jeszcze poziomu 10 000 egzemplarzy, jednak dynamika wzrostu rejestracji jest jeszcze wyższa niż w przypadku Volvo (+18,7%).

Główną siłą napędową brytyjskiej marki jest model Range Rover Evoque, a tegoroczna premiera – czyli Discovery Sport zajmujący miejsce wysłużonego Freelandera – ma szansę zapewnić marce dostęp do grupy nowych klientów.

Zagraniczną marką premium #3 w Niemczech pozostaje natomiast Jaguar, który w okresie styczeń-czerwiec uzyskał wynik powyżej 2 200 rejestracji.

Wśród pozostałych graczy segmentu premium uwagę zwraca m.in. marka Lexus. Jej skumulowany wynik za pierwsze półrocze w Niemczech nie przekracza wprawdzie nawet 1 000 rejestracji, ale i tak osiągnięty rezultat wykazuje wzrost rzędu 40%. To w dużej mierze zasługa popularności, jaką cieszy się model Lexus NX.
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane