/  / Jak generować większe przychody w dealerstwie?

Jak generować większe przychody w dealerstwie?

DCG Dealer Consulting|
null
null

Mimo wszechogarniającego przekazu o poważnym kryzysie w dwóch podstawowych działach firm dealerskich (sprzedaż i serwis) ciągle tkwią w tych segmentach potężne, niewykorzystane możliwości podnoszenia przychodów i rentowności. Słowem-kluczem do podjęcia tego wyzwania jest efektywność, jej prawidłowe zdefiniowanie, zmierzenie i poprawienie. Eksperci pokażą, jak to zrobić.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
25 listopada DCG Dealer Consulting inauguruje na polskim rynku nowy format szkoleniowy: "Salon i Serwis 2013. Warsztaty Rentowności". To całodniowe warsztaty nastawione na przekazanie praktycznej wiedzy i dobrych praktyk, które można implementować w polskich dealerstwach. Jak zapowiadają sami organizatorzy, prowadzącymi warsztaty będą gwiazdy światowego rynku dealerskiego.

Warsztaty będą odbywać się równolegle w dwóch salach: Serwisowej i Sprzedażowej. Szczegółowy program i sylwetki prowadzących warsztaty na www.saloniserwis.pl.

Efektywność w obszarze posprzedaży mierzymy i podnosimy dzięki znajomości najważniejszych wskaźników funkcjonowania warsztatu. Na szkoleniu dowiedzieć się będzie można, na czym polega efektywne zarządzanie wskaźnikowe i w jaki sposób przełożyć ten proces na sukces firmy.

Przewodnikiem w tej dziedzinie będzie Steve Hopewell, szef międzynarodowego zespołu konsultantów w ASE Global, który odpowiada za szereg projektów mających na celu zwiększanie zyskowności dealerów w Europie.  

Wszyscy w mniejszym bądź większym stopniu odczuwają dzisiaj problem zmniejszającej się liczby odwiedzin klientów w salonie. A jeśli klient już się zjawi, to jest wyedukowany, wie o produkcie praktycznie wszystko, zna ceny i oferty konkurencji.

Gdzie zatem klient podejmuje teraz decyzje zakupowe? W internecie i to tutaj trzeba poszukiwać sposobów na podniesienie efektywności w sprzedaży. Na szkoleniu dowiedzieć się będzie można, jak poprowadzić ścieżkę zakupową klienta, który jest w internecie, od zaspokojenia potrzeby informacyjnej klienta po mierzalne i skuteczne reklamy w sieci. A wszystko to wykorzystując najnowsze narzędzia sprzedaży w internecie.

Szkolenie poprowadzi guru amerykańskiego doradztwa dealerskiego Jared Hamilton, założyciel i dyrektor generalny firmy Driving Sales.

Dodatkowo na uczestników warsztatów czekają dodatkowe korzyści:
1. Raport benchmarkowy, prezentujący najważniejsze (uśrednione, maksymalne oraz minimalne) wskaźniki z działu sprzedaży i serwisu stacji dealerskiej. Zestawienie przygotowywane jest na podstawie 400 szczegółowych ankiet z dealerstw Europy Środkowej i Wschodniej, w tym ponad 200 z Polski
2. Specjalnie wyselekcjonowane artykuły z miesięcznika Dealer na temat zarządzania wskaźnikowego różnymi działami stacji dealerskiej, w fachowy i przystępny sposób uzupełniające wiedzę poruszaną podczas warsztatów
3. Networking, czyli nieformalne rozmowy z uczestnikami seminarium w trakcie przerw i lunchu, które pozwolą nawiązać kontakty oraz wymienić wiedzę na tematy poruszane podczas szkolenia.
4. Certyfikat uczestnictwa w Warsztatach Rentowności, czyli specjalny dokument potwierdzający udział w szkoleniu oraz poświadczający zdobytą wiedzę na warsztatach
5. Bezpłatny dostęp do internetowych szkoleń na portalu akademiadealerow.pl (od momentu zgłoszenie do 25 listopada).
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane