/  / Infiniti ma ochotę na więcej

Infiniti ma ochotę na więcej

Infiniti|
null
© Infiniti
null

Należąca do segmentu premium marka Infiniti osiągnęła w pierwszym półroczu wzrost sprzedaży o dynamice aż 30%. Koncern zapowiada ciekawe nowości, dzięki którym oferta modelowa stanie się bogatsza.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W pierwszym półroczu Infiniti sprzedało na świecie 101 220 samochodów, czyli o 30% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Marka pobiła rekordowe wyniki miesięcznej sprzedaży globalnej w kwietniu, maju i czerwcu tego roku. Pozycja Infiniti wzrosła na 31 rynkach na świecie, w tym na tak kluczowych jak USA, Chiny, Kanada, Europa oraz Bliski Wschód.

Do wyników Infiniti przyczynili się też polscy klienci. "Wzrost sprzedaży nowych samochodów w segmencie premium w Polsce przekroczył 35%, a Infiniti Polska wybiło się zdecydowanie najbardziej ponad średnią, bowiem wzrost w tej marce wyniósł aż 380%. Oczywiście w dużej mierze wpływ na sprzedaż miała oferta samochodów z homologacją ciężarową, ale nie tylko - zastrzega Grzegorz Szczypior, dyrektor generalny Infiniti Polska.

"Niezmiennie znakomicie sprzedaje się atrakcyjnie pozycjonowany cenowo QX70, a jednocześnie przebojem staje się najmłodszy w gamie model Q50, szczególnie w wersji z napędem hybrydowym".

Jadą nowości
Infiniti wywiązuje się z obietnic rozszerzania gamy swoich samochodów. Od momentu premiery Q50 w roku ubiegłym marka sprzedała łącznie około 50 000 egzemplarzy tego auta. W kwietniu na motosalonie w Nowym Jorku zaprezentowano z kolei takie nowości ze znaczkiem Infiniti na masce jak Q70L oraz QX80. Do końca roku na rynku chińskim pojawi się Q50 w wersji z większym rozstawem osi, a także QX50.

Następne w kolejności jest kompaktowe Inifniti Q30, które wejdzie do sprzedaży w roku przyszłym (PATRZ TUTAJ).

Infiniti wyraźnie nakreśliło swoją strategię rozwoju produktów, która ma wprowadzić markę w następną dekadę. W ciągu najbliższych pięciu lat portfolio producenta poszerzy się o 60%, a liczba dostępnych silników i przekładni przynajmniej się podwoi.

Do końca bieżącej dekady Infiniti będzie oferować osiem różnych linii sedanów i coupe oraz sześć linii crossoverów i SUV-ów. Będą one napędzane silnikami z wtryskiem bezpośrednim, turbodoładowanymi silnikami benzynowymi, silnikami diesla, hybrydowymi, hybrydowymi typu plug-in oraz jednostkami elektrycznymi.

Przypomnijmy, że w tym roku Infiniti świętuje swoje 25-lecie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane