/  / Importerskie programy "używek"

Importerskie programy "używek"

null
© Toyota
null

Jak dealerzy poszczególnych marek ocenianą importerskie programy samochodów używanych? Według niezależnego badania, w tej akurat dziedzinie jest jeszcze na polskim rynku sporo do zrobienia.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Polscy dealerzy biorący udział w ankiecie pt. "VIII Niezależne badanie satysfakcji dealerów samochodowych" – podobnie jak przed rokiem – dość nisko ocenili importerskie programy sprzedaży samochodów używanych. Na ocenę składają się takie elementy jak: dostępność samochodów, ocena narzędzi informatycznych obejmujących zarządzanie sprzedażą i stokiem, wsparcie organizacyjne oraz ogólna atrakcyjność programu.

W rankingu importerskich programów dla samochodów używanych dealerzy nad Wisłą najlepiej oceniają marki Toyota oraz Volvo.

Ocena importerskich programów dla samochodów używanych według dealerów TOP-10 (w nawiasie podano zmianę pozycji w stosunku do poprzedniej edycji rankingu):
  1. Toyota: 3,84 (–)
  2. Volvo: 3,52 (–)
  3. KIA: 3,32 (+3)
  4. Audi: 3,19 (–)
  5. Ford: 3,05 (-2)
  6. Subaru: 3,03 (+17)
  7. Mercedes-Benz: 2,85 (+8)
  8. BMW: 2,81 (-3)
  9. Renault: 2,52 (-2)
10. Suzuki: 2,45 (+10)

Więcej informacji na temat raportu "VIII Niezależne badanie satysfakcji dealerów samochodowych" znaleźć można TUTAJ
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane