/  / II edycja Konsorcjum Marki Poznań

II edycja Konsorcjum Marki Poznań

Biuro Promocji Miasta Poznania|
null
© Solaris
null

Znane są już przedsiębiorstwa, które wezmą udział w projekcie realizowanym wspólnie z miastem. Udział w drugiej edycji Konsorcjum Marki Poznań weźmie 39 marek związanych z Poznaniem, reprezentujących 11 różnych branż w tym motoryzację.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Konsorcjum Marki Poznań powstało jako element stworzonej w 2009 roku Strategii Promocji Miasta Poznania. Jest to jedyna w Polsce platforma trwałej współpracy marketingowej pomiędzy miastem a partnerami komercyjnymi. Należące do niego marki tworzą biznesową wizytówkę miasta, wykorzystując ścisły związek swojego know-how z poznańską tradycją skuteczności.

W drugiej edycji projektu udział wezmą najważniejsze poznańskie marki, w tym związanie z branżą motoryzacyjną firmy Volkswagen, która w Poznaniu posiada jedną z większych fabryk w Europie, oraz Solaris, którego autobusy można zobaczyć na całym świecie, jak również Bridgestone i Centra/Exide Technologies.

Decyzję o podjęciu współpracy z miastem w ramach Konsorcjum Marki Poznań podjęła specjalnie powołana rada ekspertów. To gremium niezależnych specjalistów z zakresu marketingu, kultury, innowacji czy sportu. Kryteriami decydującymi o podjęciu współpracy z markami były m.in. ich rozpoznawalność i reputacja wśród grup docelowych na terenie Poznania i okolic.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane