/  / Hyundai: Wzrost dzięki Tucsonowi

Hyundai: Wzrost dzięki Tucsonowi

null
© Hyundai
null

Tucson nowej generacji ma duży udział w rosnącej sprzedaży, jaką marka Hyundai notuje obecnie na rynku europejskim.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
We wrześniu rejestracje nowych samochodów osobowych przypadające na markę Hyundai wyniosły w całej Europie łącznie 49 555 egzemplarzy. To o prawie 10% więcej niż w analogicznym miesiącu roku poprzedniego.

Z kolei według zestawienia będącego podsumowaniem wyników za okres od stycznia, marka Hyundai legitymuje się wynikiem na poziomie 355 423 rejestracji (+9%). Przekłada się to na udział rynkowy wynoszący około 3,3%.

Udana premiera
Duży udział w rosnącej sprzedaży, jaką marka notuje na rynku europejskim, ma nowy Hyundai Tucson. Ten kompaktowy SUV był we wrześniu najlepiej sprzedającym się modelem w całej gamie marki Hyundai.

Dotychczas Tucson ma na koncie około 61 000 zamówionych egzemplarzy. Żaden inny model marki nie osiągnął tak dobrego wyniku na rynku europejskim w tak krótkim czasie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane