/  / Hyundai wyróżnia najlepszych dealerów w Europie

Hyundai wyróżnia najlepszych dealerów w Europie

Hyundai Motor Poland|
null
© Hyundai
nullnull

Hyundai Motor Europe ogłosił zwycięzców pierwszej edycji konkursu Excellence Customer Satisfaction. W wydarzeniu, które odbyło się we Frankfurcie, uczestniczył zarząd europejskiej centrali Hyundai oraz właściciele nagrodzonych firm.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Osiągniecie najwyższych standardów marki Hyundai w zakresie sprzedaży i usług zapewniło wyróżnienie 72 sprzedawcom z 18 rynków. Szczegółowej ocenie na podstawie wielu wymagających kryteriów poddano ponad 2 300 dealerstw z całej Europy, a następnie wybrano cztery najlepsze firmy z każdego rynku europejskiego, spełniające wysokie standardy marki.

"Tworzenie i utrzymywanie silnych więzi z klientami to podstawa dalszych sukcesów Hyundaia i partnerów naszej sieci. Celem marki jest znaleźć się w pierwszej trójce firm branży motoryzacyjnej w zakresie satysfakcji klienta w ciągu najbliższych trzech lat. Konkurs Excellence Customer Satisfaction docenia dealerów, którzy realizują, a czasem nawet wyznaczają nowe standardy - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe.

Konkurs okazał się powodem do radości także dla polskich dealerów marki Hyundai. W ścisłej trójce znalazły się dwie firmy: pierwsze miejsce w kategorii "obsługa klienta" zajął salon Marvel z Łodzi, należący do Pawła Białkowskiego. Drugie miejsce w kategorii "serwis" zajął natomiast salon Dex-Pol z Lubina, należący do Arkadiusza Wróbla.

"Jesteśmy dumni, że polskie firmy znalazły się w ekskluzywnym gronie najlepszych dealarów marki Hyundai w Europie. To salony, które od lat są w grupie naszych wiodących partnerów biznesowych zarówno pod względem sprzedaży, jak i obsługi klienta. Marka Hyundai zmienia swoje oblicze: mamy nowoczesne produkty, wzrasta sprzedaż, a to także wymaga wprowadzenia najwyższych standardów we wszystkich obszarach działania naszych salonów - tłumaczy Marcin Okrój, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane