/  / Hyundai partnerem Tour de Pologne

Hyundai partnerem Tour de Pologne

null
© Hyundai
null

Hyundai Motor Poland został oficjalnym partnerem 72. wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Firma ufunduje też nagrodę główną – nowiutkiego Hyundaia Tucsona.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Hyundai Motor Poland podpisał umowę sponsorską z firmą Lang Team – organizatorem wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Tym samym marka została oficjalnym partnerem 72. edycji największej imprezy kolarskiej nad Wisłą.

W oparciu o ustalenia umowy Hyundai zapewni flotę samochodów do logistycznej obsługi trzech kolejnych edycji tej wyjątkowej kolarskiej imprezy. W tym roku zawodnicy oraz organizatorzy Tour de Pologne otrzymają do dyspozycji 53 samochody. Będą to modele: Hyundai i40, Tucson, H350, Santa Fe oraz limuzyny Genesis.

Co więcej, Hyundai jest też fundatorem nagrody głównej – zwycięzca tegorocznego wyścigu stanie się także posiadaczem najnowszego SUV-a tej marki: Tucsona.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane