/  / Hyundai ma apetyt na więcej

Hyundai ma apetyt na więcej

null
null

Rok 2012 należał do marek koreańskich. Liczne premiery i agresywny marketing przyniosły rezultaty. KIA i Hyundai zapewniły sobie miejsce w środku stawki TOP10 najczęściej rejestrowanych aut osobowych w Polsce. Ostatnia prosta należała do Hyundaia, który wygrał wewnętrzną rywalizację i zakończył rok na szóstej pozycji. Co planuje na najbliższe 12 miesięcy?

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane