/  / Hyundai i marka Genesis czyli atak na klasę premium

Hyundai i marka Genesis czyli atak na klasę premium

null
© Hyundai
null

Hyundai Motor oficjalnie zapowiada wprowadzenie globalnej marki premium pod nazwą Genesis. W gamie znajdzie się docelowo 6 modeli.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Obok wolumenowej marki Hyundai, koreański koncern zacznie równolegle budować ofertę w segmencie premium. Gama produktowa – docelowo obejmująca 6 modeli do roku 2020 – firmowana będzie logo odrębnej marki Genesis.

Logo nowej marki Genesis nawiązuje do opartego na motywie skrzydeł emblematu, widniejącego jako oznaczenie flagowej limuzyny Genesis obecnej generacji, którą koncern wprowadził na rynek w roku 2014.

Nazewnictwo poszczególnych modeli marki Genesis opierać się będzie na połączeniu litery "G" z cyframi 80, 90, 70 itd. – w zależności od segmentu.

Luc Donckerwolke w nowej roli
Konsekwencją decyzji Hyundaia o wprowadzeniu nowej marki jest stworzenie oddzielnego pionu zajmującego się designem samochodów prestiżowych. Na czele tego działu stanie nie kto inny jak Luc Donckerwolke.

Donckerwolke współpracował wcześniej z markami koncernu Volkswagen AG – Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT oraz Skoda. Będzie nie tylko szefem nowego działu designu, ale także dyrektorem centrum projektowego Hyundaia.

Luc Donckerwolke oficjalnie przejmie nowe obowiązki w połowie przyszłego roku. Pracę jego działu nadzorować będzie Peter Schreyer – prezes ds. designu/główny stylista Hyundai Motor Group i Kia Motors Corporation.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane