/  / Hyundai dystansuje azjatycką konkurencję

Hyundai dystansuje azjatycką konkurencję

null
© Hyundai
null

Marka Hyundai w historii swojej obecności na rynku w Szwajcarii nigdy nie zajmowała pierwszego miejsca pod względem sprzedaży samochodów osobowych wśród marek wywodzących się z Azji. Teraz Hyundai wyprzedza tak groźnych rywali jak Toyota i Nissan.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W okresie styczeń-luty bieżącego roku rejestracje nowych samochodów osobowych Hyundaia na rynku w Szwajcarii wyniosły dokładnie 1 843 egzemplarzy. To o 24,1% więcej niż w analogicznym czasie rok wcześniej. Udział rynkowy przypadający na markę z Korei Południowej wynosi aktualnie 4,4% wobec 3,4%, jaki osiągnięto rok wcześniej.

Jak wspomniano na wstępie, Hyundai pod względem sprzedaży na rynku w Szwajcarii wyprzedza aktualnie wszystkie inne marki, które wywodzą się z Azji. Na miejscu drugim w tych statystykach jest Toyota, która w okresie styczeń-luty zanotowała wynik ponad 1 500 rejestracji.
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane