/  / Hybrydowe święto Toyoty

Hybrydowe święto Toyoty

null
© Toyota
null

Japońska marka sprzedała nad Wisłą łącznie już ponad 10 000 samochodów z napędem hybrydowym.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W roku ubiegłym sprzedaż hybrydowych Toyot w Polsce osiągnęła wynik 3 820 egzemplarzy – o 51,5% więcej niż w 2014. Warto podkreślić, że w ciągu 5 lat roczna sprzedaż hybryd w gamie Toyoty wzrosła nad Wisłą aż 20-krotnie.

A co mówią statystyki sprzedaży w roku bieżącym? Otóż w ciągu dwóch pierwszych miesięcy Polacy kupili aż 1 100 samochodów Toyoty w wersji hybrydowej.

Kolejne wzmocnienia
Auris Hybrid – jako najpopularniejsza hybryda w Polsce i na rynku europejskim – zainteresowała dotychczas łącznie 6 190 klientów. Zaś hybrydowego Yarisa kupiło 3 000 Polaków.

Importer Toyoty rozszerzy w tym roku swoją ofertę do ośmiu modeli hybrydowych, reprezentujących wszystkie kluczowe segmenty rynkowe. W kwietniu w salonach zadebiutuje nowa generacja Priusa oraz RAV4 Hybrid, a pod koniec roku pojawi się jeszcze crossover C-HR.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane