/  / Hiszpanie kupują więcej Opli

Hiszpanie kupują więcej Opli

null
© Opel
null

Hiszpania jest w grupie rynków europejskich, na których marka Opel notuje aktualnie dobre wyniki sprzedaży. W pierwszym półroczu koncern zwiększył sprzedaż "osobówek" na Półwyspie Iberyjskim o ponad 19%.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W pierwszym półroczu sprzedaż nowych samochodów osobowych Opla na rynku hiszpańskim przekroczyła poziom łącznie 37 900 egzemplarzy. To więcej niż w analogicznym czasie rok wcześniej o 19,4%.

W segmencie pojazdów użytkowych sprzedaż hiszpańskiego Opla zwiększyła się natomiast w pierwszym półroczu aż o 33%, przekroczywszy poziom 1 950 egzemplarzy.

W samym czerwcu sprzedaż "osobówek" Opla w Hiszpanii osiągnięta wynik prawie 7 900 egzemplarzy. Dzięki temu udział rynkowy przypadający na markę wyniósł 8,73%.

W czerwcu Opel zajmował w hiszpańskim rankingu czołowych marek miejsce drugie, a licząc łącznie za całe pierwsze półrocze – trzecie.

Kilka dni temu przedstawiliśmy podsumowanie wyników sprzedaży marki Opel na rynku polskim po pierwszym półroczu (patrz TUTAJ).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane