/  / Grupa Volvo ma apetyt na 30 proc. rynku

Grupa Volvo ma apetyt na 30 proc. rynku

null
null

Szwedzki koncern szykuje się w 2015 roku do poważnej rozgrywki o polski rynek samochodów ciężarowych w Polsce. Właściciel marek Volvo Trucks i Renault Trucks chce przekroczyć poziom 30 procent w rynku samochodów o masie całkowitej powyżej 16 ton. W ubiegłym roku udział ten wyniósł 23,1 proc.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane