/  / Ford z dużym wzrostem

Ford z dużym wzrostem

null
© Ford
null

Marka spod znaku błękitnego owalu z mocnym akcentem rozpoczęła rok 2016. W styczniu sprzedaż Forda na rynku europejskim podskoczyła o 10%. Czym firma tłumaczy ten wynik?

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Na rynku europejskim (kraje EU-20 w tym Polska) marka Ford sprzedała w styczniu 96 900 nowych samochodów. W porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej osiągnięto wzrost o dynamice 10%. To o około 3% więcej niż wynosi poprawa dla całego rynku motoryzacyjnego.

Dzięki takim wynikom udział przypadający na Forda wyniósł 7,9% (+0,2%).

Ford mocny w dostawczych
Marka tłumaczy styczniowe wyniki dużym zainteresowaniem klientów modelami z segmentu aut dostawczych. Ze wzrostem o dynamice 7% Ford odnotował tu swój najlepszy rezultat styczniowy od roku 2008.

Kupujący chętniej wybierali też w gamie Forda samochody z segmentu SUV, a także auta sportowe.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane