/  / Europa pomogła wynikom Audi

Europa pomogła wynikom Audi

null
© Audi
null

Marka z Ingolstadt osiągnęła w lutym wzrost o dynamice ponad 3%. Duża w tym zasługa wyników, jakie Audi wypracowało na rynku europejskim.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W lutym Audi doliczyło się łącznie około 126 500 nowych samochodów, jakie trafiły na rynek w różnych częściach świata. To o 3,3% więcej niż w analogicznym miesiącu roku ubiegłego.

W wypracowanym przez Audi lutowym wzroście duża jest zasługa dealerów z Europy. Na Stary Kontynent przypada bowiem ponad 65 000 sprzedanych samochodów, czyli aż o 8,1% więcej niż przed rokiem.

Polski oddział marki uzyskał z powyższego prawie 720 dostarczonych samochodów Audi – przy dynamice wzrostu rzędu 24,4%.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane