/  / Diabeł tkwi w szczegółach

Diabeł tkwi w szczegółach

null
null

Mirosław Michna, partner w dziale doradztwa podatkowego, szef zespołu doradców dla branży motoryzacyjnej w KPMG w Polsce: Wydaje się, iż w moto-branży nie należy się spodziewać lawinowego wzrostu roszczeń konsumentów o zwrot zapłaconej kwoty w wypadku drobnych usterek i awarii samochodu. Trudno byłoby uznać, iż np. awaria oświetlenia czy zestawu audio stanowi wadę istotną. Jednak ostateczne określenie czy dana wada ma charakter istotny będzie uzależnione od praktyki sądów w indywidualnych wypadkach.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane