/  / DEALERZY | Polacy w grupie najlepszych w Europie

DEALERZY | Polacy w grupie najlepszych w Europie

HMP|
null
© Hyundai
null

Hyundai po raz kolejny docenił zaangażowanie dealerów w dążeniu do osiągnięcia jak najwyższej satysfakcji klienta, wręczając wyróżnienia podczas drugiej edycji konkursu Hyundai Customer Satisfaction Excellence Award.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W ekskluzywnym wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele 63 spośród ponad 2 000 salonów dealerskich Hyundai z całej Europy, którzy najlepiej wypadli w kompleksowej ocenie działalności salonu.

Wręczenie indywidualnych statuetek oraz nagród finansowych było podsumowaniem złożonego procesu, który rozpoczął się od wyłonienia trzech najlepszych dealerów na każdym rynku, w kategoriach: całościowa satysfakcja klienta, sprzedaż i serwis.

Następnie wybrano trzech europejskich zwycięzców w oparciu o wymagające kryteria, na które składały się m.in. wynik badania Hyundai Global Satisfaction i badania "tajemniczy klient" oraz utrzymywanie wymaganych standardów dealerskich i analiza rzeczywistych opinii klienta.

"Nagroda jakości udowadnia, że zadowolenie klientów jest dla marki Hyundai kwestią nadrzędną. Uważamy, że jakość obsługi, jakiej doświadczają w salonach, powinna być spójna z jakością naszych produktów - podkreśla Allan Rushforth, wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe.

"Ciesząc się z naszymi dealerami, którzy wysoki poziom satysfakcji klienta traktują priorytetowo, sukcesywnie podnosimy standardy w całej sieci, co przekłada się na realne korzyści nasze i naszych klientów - dodał.

Gala w Barcelonie była wyjątkowa także dla Hyundai Motor Poland. Aż trzech nominowanych dealerów z Polski znalazło się w grupie 9 nagrodzonych europejskich przedstawicielstw, a firma MPT Mago Piła okazała się najlepszym dealerem w całej Europie, zdobywając pierwsze miejsce w kategorii całościowa satysfakcja klienta.

Pozostali nagrodzeni dealerzy na polskim rynku to:
- Intercar Busko-Zdrój: druga nagroda w kategorii serwis
- Ewa Szpot Swarzędz: trzecia nagroda w kategorii sprzedaż
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane