/  / Dealerzy oceniają programy "używek"

Dealerzy oceniają programy "używek"

null
null

Jak polscy dealerzy poszczególnych marek oceniają importerskie programy samochodów używanych? Które firmy wypadają pod tym względem najlepiej?

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Pytanie o ocenę importerskich programów samochodów używanych stanowiło jedną z kategorii, jakie wchodzą w skład niedawno przedstawionego raportu: "IX Niezależne badanie satysfakcji dealerów samochodowych". Nie ma bowiem wątpliwości, że dobrze zarządzany pion "używek" działający przy wsparciu centrali może być dla dealera autoryzowanej stacji ważnym źródłem dochodów, a zarazem sposobem na pozyskanie nowej grupy stałych klientów.

Oto dealerzy marek najwyżej oceniający na polskim rynku importerskie programy samochodów używanych (w nawiasie podano zmianę zajmowanej pozycji względem analogicznego rankingu za rok poprzedzający):
  1. Toyota: 4,00 (-)
  2. Audi: 3,28 (+2)
  3. Volvo: 3,23 (-1)
  4. Subaru: 3,15 (+2)
  5. Ford: 3,10 (-)
  6. KIA: 3,09 (-3)
  7. Mercedes-Benz: 2,94 (-)
  8. Opel: 2,89 (+7)
  9. Volkswagen: 2,88 (+12)
10. Renault: 2,86 (-1)

Autorzy opracowania wskazują jednocześnie na fakt, że średnia ocen w omawianej kategorii okazała się być najniższą średnią wśród wszystkich części składowych ujętych w badaniu poziomu satysfakcji branży dealerskiej w Polsce.

Więcej informacji na temat raportu "XI Niezależne badanie satysfakcji dealerów samochodowych" oraz wyników zbiorczych znaleźć można TUTAJ
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane