/  / DEALERZY | Dobry rok Toyota Carter Gdańsk

DEALERZY | Dobry rok Toyota Carter Gdańsk

null
© Toyota
null

Rosnąca sprzedaż nowych samochodów i wyższe obroty oraz zysk w serwisie. Rok 2013 był naprawdę dobry dla najstarszego pomorskiego dealera Toyoty – firmy Toyota Carter Gdańsk.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
"W 2013 roku sprzedaliśmy 415 nowych samochodów. To o 89 więcej niż w roku 2012. Cieszy nas, że wśród nich większy procent stanowią hybrydy, które traktowane są coraz częściej przez klientów jako najlepsza alternatywa dla diesla - mówi Maja Lesińska z Toyota Carter Gdańsk.

"Korzystne ceny nowej gamy modelowej pozwalają optymistycznie patrzeć także na sprzedaż w roku 2014. W tym przypadku, w związku ze zmieniającymi się przepisami dotyczącymi podatku VAT szczególnie liczymy na niewielkie floty, które trafiać będą do naszego tradycyjnego klienta, firm rodzinnych, oraz przedstawicieli wolnych zawodów".

Toyota Carter Gdańsk działa na rynku od 32 lat, specjalizując się w obsłudze klienta indywidualnego oraz niewielkich, głównie rodzinnych podmiotów gospodarczych. Wieloletnia praca z najbardziej wymagającym, a zarazem niezwykle lojalnym partnerem pozwoliła firmie uzyskać jako jednemu z dwóch wśród 64 salonów sieci Toyota w Polsce maksymalną ocenę 200 punktów w Wielkim Teście Salonów 2013 według tygodnika Auto Świat. "To już trzeci raz z rzędu wygrywamy ten test - podkreśla Maja Lesińska.

Sukces osiągnięty w 2013 roku to nie tylko wzrastająca sprzedaż, ale także coraz większy ruch w serwisie. "Wzrasta liczba nowych samochodów, których właściciele wybrali na przeglądy właśnie nasz serwis. Pojawia się też coraz więcej kilkuletnich samochodów, których właściciele po okresie gwarancji nadal decydują się powierzyć opiekę nad nimi naszym specjalistom - tłumaczy Tomasz Wyszomirski, szef serwisu Toyota Carter Gdańsk. "W przypadku pojazdów pogwarancyjnych argumentem jest powolne zrównywanie się cen konkretnej usługi w ASO z ofertą nieautoryzowanych warsztatów".

Klient coraz bieglej korzysta też z aktualnych promocji i korzystnych pakietów serwisowych, które wyszykuje za pośrednictwem stron internetowych. Co ciekawe, serwis dobrych cen jest świetnie znany nie tylko polskim, ale także rosyjskim klientom, którzy przybywają coraz liczniej do Toyota Carter Gdańsk z Obwodu Kaliningradzkiego.

Rosyjskojęzyczni partnerzy to kolejny istotny czynnik, który wpłynął na wzrost obrotów serwisu Toyota Carter Gdańsk. "W naszym gronie są doradcy operujący językiem rosyjskim, którzy sprawują opiekę często nad całymi grupami klientów z Kaliningradu - dodaje Wyszomirski. "Dzięki nim stajemy się coraz bardziej elastyczni i wiele się uczymy. Głównie na samochodach niewystępujących na europejskim rynku".
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane