/  / Czy na rynku pracy dealerów samochodowych istnieją jakieś standardy?

Czy na rynku pracy dealerów samochodowych istnieją jakieś standardy?

null
null

Czy na rynku dealerskim w Polsce istnieją jakieś standardy? Jak kształtują się wynagrodzenia w tej branży i czy motywacja w rozumieniu dealera to coś więcej niż wynagrodzenie prowizyjne? Tego już wkrótce się dowiemy. Zapraszamy na ostatni tydzień badań – tylko do 18 czerwca!

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Przybliżając dealerom niezwykle ważne z punktu widzenia zarządzeniem stacją zagadnienia, MotoKariera oraz IBRM SAMAR zapraszają do wzięcia udziału w badaniu: "Zarządzanie kapitałem ludzkim w dealerstwie". Celem badania jest scharakteryzowanie rynku pracy sieci dealerskich branży motoryzacyjnej i stworzenie wiarygodnego opisu dealerów jako pracodawców.

Co konkretnie uzyskamy wszyscy dzięki badaniu?
- informacje o standardach w procesach rekrutacji i selekcji panujące wśród przedstawicieli różnych marek w poszczególnych regionach Polski,
- wiedzę na temat praktyk motywowania pracowników,
- dowiemy się, jak wyglądają zarobki u dealerów w Polsce (dla różnych działów, stanowisk, regionów, marek),
- wiedzę, jak często szkolą dealerzy i na rozwój jakich grup pracowników stawiają.

Organizatorem badania jest MotoKariera - firma specjalizująca się w dostarczaniu usług z zakresu rekrutacji i miękkiego HR dla firm z branży motoryzacyjnej - oraz IBRM SAMAR.


Badanie dostępne jest TYLKO DO 18 CZERWCA pod linkiem motokariera.ankietka.pl, a także w formie papierowej po wysłaniu zapytania na adres kontakt@motokariera.pl

Partnerami medialnymi wydarzenia są: Fleet, Flota Auto Biznes oraz Miesięcznik Dealer.
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane