/  / CX-5 wciąż napędza sprzedaż Mazdy

CX-5 wciąż napędza sprzedaż Mazdy

null
© Mazda
null

W czerwcu Mazda zapewniła sobie na rynku niemieckim udział wynoszący 1,8%. Generalny importer wskazuje na duży popyt, jakim cieszą się aktualnie nad Renem modele Mazda CX-5 oraz nowa "trójka".

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W czerwcu zarejestrowano na rynku niemieckim 4 934 nowych samochodów osobowych Mazdy. To wynik lepszy od tego sprzed roku o 5,8%. Dla porównania, cały rynek motoryzacyjny nad Renem zmniejszył sprzedaż o 1,9%. Udział rynkowy, jaki przypada aktualnie na Japończyków, wynosi 1,8%.

Niemiecka Mazda wskazuje na szybko rosnącą sprzedaż nowej "trójki". W czerwcu sprzedano nad Renem około 1 300 egzemplarzy Mazdy3, co daje wzrost o dynamice aż 75% w porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej. Lepszym wynikiem może pochwalić się w całej gamie tylko Mazda CX-5, która uzyskała sprzedaż na poziomie około 1 700 sztuk.

Natomiast w ciągu całego półrocza wynik Mazdy na rynku niemieckim wynosi łącznie 28 542 rejestracji. Wzrost o dynamice aż 22,3% należy do najwyższych wśród poszczególnych marek działających na rynku niemieckim.

Liderem rankingu popularności w gamie jest znów Mazda CX-5, która sprzedała się w liczbie ponad 10 200 egzemplarzy (+47%). Natomiast nowa Mazda3 przekroczyła już sprzedaż 7 500 sztuk, notując wzrost o dynamice 76%.


Autor: Rafał Żaglewski
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane