/  / Co zrobić by móc sprzedawać drożej?

DEALERZY | Co zrobić by móc sprzedawać drożej?

null
© akademiadealerow.pl
null

Wojny cenowe sieją spustoszenie w środowisku dealerów, drastycznie redukując marże na sprzedawanych samochodach do minimum i częste przesuwając dealerską sprzedaż poza granicę opłacalności. Jak temu zapobiec?

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Wydaje się, że dealerów nie są w stanie uchronić przed wojnami cenowymi żadne koncepcje prawne czy organizacyjne, przyjęte przez importerów. Nie można też liczyć, że konkurencja nagle przestanie walczyć o klienta cenami poniżej granicy zdrowego rozsądku. Co więc zrobić, żeby handlowcy nie rozdawali bez sensu pieniędzy w formie rabatów i upustów? Wygląda na to, że wyjście może być tylko jedno, a mianowicie zbudowanie własnej, spójnej, konsekwentnej i opartej na najlepszych doświadczeniach strategii cenowej - od polityki zarządu, aż po modele wynagradzania handlowców. Bez oglądania się na innych.

Już 24 kwietnia, podczas premierowego szkolenia Akademii Dealerów Plus, które odbędzie się w Hotelu Windsor w Jachrance, organizatorzy spotkania pt. "Efektywne zarządzanie cenami sprzedaży samochodów i usług serwisowych" będą wspólnie z uczestnikami opracowywać efektywne koncepcje dla wybranych biznesów dealerskich.

Szkolenie warsztatowe przeznaczone jest dla właścicieli i managerów salonów dealerskich oraz dla dyrektorów i kierowników działów sprzedaży i serwisu. Początek szkolenia o godzinie 10:00.

W czasie całodniowych warsztatów uczestnicy skupią się na sposobach efektywnego zarządzania cenami aut i usług serwisowych. Dowiedzą się o wrażliwości cenowej specyficznego rynku, jakim jest rynek dealerski, o polityce rabatowej i systemach motywacyjnych sprzedawców. Przedstawione zostaną przykłady strategii cenowo-sprzedażowych z branży samochodowej i sposoby organizacji promocji, bez uszczerbku dla cen, marż i zysków.

Szkolenie poprowadzą specjaliści w zakresie zarządzania cenami: Maciej Kraus i Maciej Kroenke z firmy Fern Partners, którzy z sukcesami przygotowywali podobne szkolenia dotyczące efektywnej polityki cenowej dla dealerów sieci Mercedesa, BMW czy Audi.

Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się TUTAJ
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane