/  / CarGarantie rozszerza działalność na Polskę

CarGarantie rozszerza działalność na Polskę

null
null

Już od 42 lat spółka CG Car-Garantie Versicherungs-Aktiengesellschaft jest jednym z czołowych dostawców usług gwarancyjnych w Europie, posiadającym przedstawicielstwa w 18 krajach europejskich oraz w Chinach. Od początku tego roku CarGarantie ma swoje przedstawicielstwo także w Polsce.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Polskie przedstawicielstwo CarGarantie oferuje punktom sprzedaży sprawdzone w praktyce produkty gwarancyjne, wspierające ich ofertę produktową i serwisową oraz wpływające korzystnie na przywiązanie klientów do salonu samochodowego.

Spółka CarGarantie oferuje autoryzowanym salonom samochodowym profesjonalne programy gwarancyjne wspierające zatrzymanie klienta w odniesieniu do nowych i używanych samochodów oraz motocykli. Produkty zapewniają optymalne pokrycie gwarancyjne oraz możliwość jego przedłużenia.

Firma współpracuje z ponad 30 producentami i importerami z całej Europy.

Ze względu na dobre doświadczenia z CarGarantie jako partnerem gwarancyjnym zainteresowanie wielu importerów współpracą z dostawcą oferującym ubezpieczenia specjalne jest duże, także w Polsce.

CarGarantie działa już od dłuższego czasu w Bułgarii, Chorwacji, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Czechach i na Węgrzech. Pod kierownictwem Thomasa Mullera, dyrektora generalnego na Europę Środkową i Wschodnią, oraz Edyty Wasiluk na stanowisku kierownika działu sprzedaży w Polsce firma zatrudniła w swojej filii w Warszawie pełen potencjału zespół pracowników.

Spółka CarGarantie oddaje do dyspozycji polskich partnerów wszystkie działy firmy i pełen zakres usług, które ubezpieczyciel gwarancyjny oferuje także za pośrednictwem innych europejskich przedstawicielstw. Zespoły te są stale rozbudowywane: od likwidacji szkód przez specjalistów do spraw obsługi gwarancji, poprzez indywidualne doradztwo centrum serwisowego, aż po specjalistyczne wsparcie w zakresie marketingu i IT.

Mówi Thomas Muller, dyrektor generalny na Europę Środkową i Wschodnią firmy CarGarantie: "Ze względu na liczne zapytania od importerów oraz w obliczu wysokiego potencjału rynkowego zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą działalność na Polskę. Przede wszystkim informacje zwrotne uzyskiwane z rozmów z potencjalnymi klientami utwierdziły nas w przekonaniu, że możemy prowadzić tu naszą działalność i odnosić sukcesy. W ciągu 42 lat działalności firma CarGarantie zgromadziła tak wiele doświadczenia i wiedzy, że z pewnością sprostamy także wyzwaniom w Polsce".
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane