/  / BMW z rekordem. Ale to za mało

BMW z rekordem. Ale to za mało

null
© BMW
null

W styczniu gracz z Bawarii ustanowił nowy rekord sprzedaży na rynku motoryzacyjnym. Tylko czy to wystarczyło, aby wyprzedzić swoich najgroźniejszych rywali zza miedzy?

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Nowy rok 2016 dla Grupy BMW rozpoczął się dobrze. Cały koncern zanotował w styczniu wynik na rekordowym poziomie 152 879 samochodów, które trafiły do klientów w różnych częściach świata. To o 7,5% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Na markę BMW przypadło z powyższego 133 883 dostarczonych egzemplarzy (+7,5%). Radość w Monachium byłaby na pewno jeszcze większa, gdyby nie pewien fakt. Otóż rywalizująca z BMW marka Mercedes-Benz uzyskała lepszy wynik. Na firmę spod znaku gwiazdy przypadło bowiem w styczniu dokładnie 150 814 egzemplarzy.

Wysokie notowania Audi
W czołowej trójce niemieckich marek premium liczy się jeszcze Audi. Firma z Ingolstadt wypracowała w styczniu wynik na poziomie blisko 143 150 sztuk (+4%).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane