/  / Avicii tworzy dla Volvo

Avicii tworzy dla Volvo

null
© Volvo
null

Volvo Cars realizuje projekt razem z Aviciim – szwedzkim DJ-em i producentem muzycznym. Owocem tej współpracy będzie nowy utwór oraz teledysk, którego premiera odbędzie się już 8 maja.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Volvo Cars nieprzypadkowo nawiązało współpracę właśnie z Aviciim – w końcu producent takich modeli jak XC60 czy XC90 oraz 26-letni muzyk urodzony w Sztokholmie mają szwedzkie korzenie. Dzięki wspólnemu projektowi Volvo chce zwrócić uwagę na fakt, że oto zaczyna się w historii firmy zupełnie nowy rozdział – do czego nawiązuje też sama treść piosenki. Będzie to jednocześnie początek globalnej kampanii marki Volvo pod hasłem: "A New Beginning".

Utwór, który wybrano jako bazę do remixu wykonanego przez Avicii'ego, to utwór "Feeling Good" – nagrany przeszło 50 lat temu przez wokalistkę Ninę Simone. W nowej kompozycji rozpoznamy charakterystyczny styl Avicii'ego, który podkreślają partie wokalne przełamane wpadającym w ucho beatem.

Kampanii będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe skupione wokół modelu Volvo XC90 nowej generacji.

"Wchodząc w etap wprowadzenia najbardziej ekscytującego produktu w historii naszej firmy uznaliśmy, że to idealny moment, aby połączyć to z kampanią skupiającą się wokół esencji marki. Ta kampania jest istotnym elementem przedstawionej ostatnio strategii marki Volvo Way i z tego też wynika nazwa (A New Beginning), która podkreśla, kim jesteśmy i dokąd chcemy dotrzeć - mówi Alain Visser, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Volvo Car Group.


Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane