/  / Auto w abonamencie

Auto w abonamencie

null
© Hyundai
null

Serwis, zmiana opon i ubezpieczenie w cenie. Co 9 miesięcy możliwość zmiany samochodu na nowy. Bez opłaty wstępnej i końcowej. Wbrew pozorom nie jest to oferta dla klientów flotowych.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Hyundai Abonament. Tak nazywa się wprowadzony wraz z początkiem tego roku przez Hyundaia i Grupę Masterlease, program wynajmu konsumenckiego. Przeznaczony dla osób fizycznych i małych firm, stanowi alternatywę do zakupu samochodu za gotówkę czy na kredyt. Klient może jeździć nowym i ubezpieczonym samochodem, nie ponosząc wpłaty wstępnej, ani opłaty końcowej. Płaci jedynie, co miesiąc stałą ratę, wynoszącą w zależności od wybranego modelu (Hyundai i20, i30, i40 oraz Tucson) od 699 do 2 199 złotych. W racie zawarte są już elementy dodatkowe: obsługa serwisowa, komplet opon zimowych wraz z wymianą, pakiet ubezpieczenia OC+AC+NNW, całodobowa opieka Assistance czy samochód zastępczy.   

Pod koniec trwającej 9 miesięcy umowy klient oddaje samochód i otrzymuje propozycję wynajmu nowego auta. Może wówczas także zmienić model lub wersję auta. Nie musi przy tym troszczyć się o jego ewentualną odsprzedaż czy utratę wartości. - Staliśmy się społeczeństwem bardziej mobilnym i otwartym na częste zmiany pracy, miejsca zamieszkania w zależności od aktualnych możliwości finansowych. Wierzymy, że podobnie może być z samochodami, stąd nasza propozycja dla klientów, dla których ważna jest mobilność bez konieczności zakupu samochodu – zachwala ofertę Witold Potocki, dyrektor ds. rozwoju Grupy Masterlease.

Co na to konkurencja?  - Analizujemy aktualnie kilka narzędzi finansowania zakupu oraz użytkowania samochodów. Świeżym produktem w ofercie Volkswagena jest kredyt Easy Drive, który cieszy się coraz większą popularnością wśród kupujących. Niesie on ze sobą wiele korzyści – twierdzi Tomasz Tonder, PR menadżer marki Volkswagen.  
Według niego, dzięki bardzo niskim ratom i niewielkiej wpłacie początkowej zwiększa się przystępność samochodów. Po 36 lub 48 miesiącach klient sam wybiera sposób zakończenia kontraktu: może spłacić auto do końca lub zmienić je na nowe. - Decyzję podejmuje przy finalizowaniu, a nie zawieraniu umowy, dzięki czemu nie musi się martwić o to, co będzie za kilka lat. Istotne jest również to, że gwarantowaną cenę odkupu określa w momencie podpisania umowy – dodaje Tomasz Tonder.

Audi, także należące do stajni Volkswagena, proponuje klientom tzw. leasing z wysoką wartością wykupu, z pełnym pakietem serwisowym, ubezpieczeniem auta, z opłatą wstępną lub bez niej (w zależności od zdolności kredytowej klienta). Także i tu po zakończeniu używania samochodu, użytkownik może oddać auto dealerowi lub je odkupić. - W naszym przypadku wynajem by się nie sprawdził. Większość naszych klientów stanowią bowiem nie osoby prywatne, a przedsiębiorcy. Ze względu na możliwość dokonywania optymalizacji kosztów w firmie zdecydowanie wybierają oni leasing – podkreśla Leszek Kempiński, kierownik PR marki Audi.

Paweł Janas
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane