/  / Auto Plaza wyróżniona za najwyższy poziom obsługi

Auto Plaza wyróżniona za najwyższy poziom obsługi

null
null

Warszawski dealer Auto Plaza po raz kolejny otrzymał The Chairman's Award – prestiżową nagrodę w sieci Forda za najwyższy poziom satysfakcji klienta zarówno w procesie sprzedaży pojazdu w salonie, jak i podczas naprawy samochodu w serwisie.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Nagroda ta przyznawana jest co roku na podstawie anonimowych ankiet wypełnianych przez klientów wszystkich salonów marki Ford w całej Europie. Auto Plaza od wielu lat doceniana jest przez klientów za swoje starania w utrzymaniu najwyższych standardów obsługi.

W latach 2004-2005 firma została nagrodzona The Excellence Award, a w latach 2006-2013 była to The Chairman's Award, która zastąpiła poprzednie wyróżnienie.

"Wielokrotne wyróżnienie naszej firmy tytułem The Chairman's Award niewątpliwie świadczy o najwyższej jakości usług, jakie są świadczone przez nasze serwisy oraz salony - podkreśla Robert Grzelec, dyrektor generalny Auto Plaza/Summit Motors Poland. "Cieszymy się, że nasi klienci doceniają zaangażowanie oraz profesjonalizm pracowników Auto Plaza i dziękujemy im za pozytywne opinie. Tak jak w latach poprzednich, tak i obecnie mogą być pewni, że dołożymy wszelkich starań, aby standardy obsługi w Auto Plaza wyprzedzały ich oczekiwania".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane