/  / Auto-Boss nagrodzony za najlepszą obsługę klienta

Auto-Boss nagrodzony za najlepszą obsługę klienta

null
© Auto-Boss
null

Już po raz 15. firma Auto-Boss otrzymała nagrodę The Chairman's Award, przyznawaną przez prezesa Ford of Europe. Na tym jednak nie koniec wyróżnień.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Statuetka The Chairman's Award to najbardziej prestiżowa nagroda w sieci dealerskiej Forda. Po raz pierwszy Auto-Boss został uhonorowany nią w 1997 r. Warto w tym miejscu podkreślić, że żaden z innych dealerów samochodów Forda w Polsce nie otrzymał tego wyróżnienia aż tyle razy.

Nagroda przyznawana jest na podstawie opinii klientów marki Ford w kraju i za granicą. Pod uwagę brane są wyniki ankiet, które sprawdzają poziom satysfakcji klienta z obsługi w procesie sprzedaży pojazdu w salonie, jak i naprawy samochodu w serwisie.

Serwis mechaniczny Auto-Boss nagrodzony
Na początku roku serwis Auto-Boss w Bielsku Białej zajął także trzecie miejsce w ogólnopolskim konkursie "Autoryzowany serwis mechaniczny roku 2013". Wzięli w nim udział wszyscy dealerzy w Polsce.

Co brano pod uwagę? Na ocenę składało się kilka elementów, m.in. zadowolenie klientów z obsługi serwisów mechanicznych, wynik badania "tajemniczy klient", a także realizowanie zadań sprzedażowych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane