/  / Auta premium sposobem na klientów

Auta premium sposobem na klientów

null
© Wawa Taxi
null

Pewna korporacja taksówkowa w stolicy ma swój własny pomysł na zdobywanie nowych klientów. Plan polega na rozbudowie parku o samochody marek z segmentu premium.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Firma Wawa Taxi, która pozyskała już dla swojej floty egzemplarze BMW 2 Active Tourer, teraz zrealizowała nowe inwestycje w postaci Mercedesów Klasy B. Skąd taki wybór?

"Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, iż coraz większe znaczenie ma to, jakim autem jeżdżą klienci. Często przy zamawianiu usługi pytają o pojazd, który będzie realizował zlecenie. I zdarza się, że wybierają ulubioną markę, nawet kosztem dłuższego czasu oczekiwania na taksówkę - tłumaczy Agata Wieczorek, dyrektor strategiczny Wawa Taxi.

Korporacja postawiła sobie konkretny cel: "Marka premium za normalną cenę". Założenia są takie, aby świadczyć usługi taksówkarskie wyłącznie nowymi pojazdami (maksymalnie 6/9-miesięcznymi), należącymi do segmentu premium.

Wyrób padł teraz na Mercedesy Klasy B 180 CDI z automatyczną skrzynią biegów oraz systemem Parktronic. Auta posiadają dodatkowy pakiet, który zawiera skórzaną tapicerkę oraz kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą.

Ulicami stolicy jeździ już 50 tego typu taksówek w barwach Wawa Taxi. Ich liczba będzie cały czas wzrastać.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane