/  / Audi punktuje dwucyfrowo

Audi punktuje dwucyfrowo

null
© Audi
null

Marka Audi rozpoczęła drugi kwartał mocnym akcentem: w kwietniu firma osiągnęła sprzedaż na poziomie nieco ponad 149 000 egzemplarzy. To daje wzrost o dynamice 11,6%.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Należy podkreślić, że sprzedaż Audi wzrosła ponownie we wszystkich regionach świata. W Europie spółka z Ingolstadt zanotowała w kwietniu przyrost sprzedaży o 8,6%, w Ameryce Północnej o 16,7%, a w regionie Azji Południowo-Wschodniej o 15,3%.

W ujęciu sumarycznym od stycznia do kwietnia dostawy Audi na rynku światowym wyniosły już ponad 561 900 egzemplarzy, czyli o 11,7% więcej w porównaniu z rokiem 2013.

"Dzięki tak dobrym wynikom w kwietniu kontynuujemy dwucyfrowy wzrost zanotowany już w pierwszym kwartale oraz znacznie przekraczamy zakładany przez nas cel - mówi Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG. "Szczególnie obiecująco przedstawia się popyt na samochody segmentu kompakt i segmentu luksusowych limuzyn. Zauważyć można, że taki trend wzmacnia naszą pozycję rynkową po obu końcach gamy modelowej czterech pierścieni".

Jak pokazują dane dla rynku polskiego, w kwietniu Audi sprzedało nad Wisłą 646 nowe samochody (+44,8%), a narastająco od stycznia – łącznie 2 762 egzemplarze (+50,2%).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane