/  / Audi: Plany rozwojowe na rok 2014

Audi: Plany rozwojowe na rok 2014

AUDI|
null
© Audi
null

Audi planuje na rok 2014 zwiększenie sprzedaży swoich samochodów na polskim rynku, prezentację nowości modelowych oraz dalszą poprawę wyników jakościowych sprzedaży i obsługi posprzedażowej.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Ubiegły rok zakończył się dla Audi dobrymi wynikami sprzedaży, co pozwala na stawianie śmiałych prognoz na najbliższych dwanaście miesięcy. Rok 2013 zamknął się wynikiem 5 574 zarejestrowanych w Polsce samochodów marki Audi (2012: 5 111 sztuk). To o 9,1% lepszy rezultat niż w roku 2012, dający marce Audi 1,93% udziałów w polskim rynku motoryzacyjnym.

Na rok 2014 planuje się dalsze zwiększanie sprzedaży w Polsce oraz systematyczne powiększanie udziałów rynkowych. "Oprócz stałego zwiększania wolumenu sprzedaży będziemy doskonalić jej jakość, a także zwrócimy jeszcze większą uwagę na obsługę posprzedażową - zapowiada Michał Bowsza, dyrektor marki Audi w Polsce. "Naszą ambicją jest również rozbudowa sieci sprzedaży".

W tej chwili zorganizowane struktury sprzedażowe Audi w Polsce liczą 36 salonów i punktów serwisowych; 23 z nich to salony sprzedaży wraz z serwisami (22 zbudowane według koncepcji stylistycznej "Hangar", jeden wedlug koncepcji "Audi Terminal"), a 13 to autoryzowane punkty serwisowe.

Top modele Audi 2013

"W najbliższych latach będą powstawały kolejne terminale - zaznacza Michał Bowsza. "Dużą wagę przykładamy również do dalszego rozwoju programu Audi Exclusive w zakładach dealerskich".

Audi Exclusive to pogram przygotowany przez quattro GmbH, dający daleko posuniętą możliwość indywidualizacji swojego pojazdu. Klient decydujący się na takie rozwiązanie zapraszany jest do wydzielonego stoiska, gdzie może wybierać dodatkowe pakiety stylistyczne i indywidualizujące wygląd samochodu.

Ekspozycje Audi Exclusive, służące klientom zapoznaniu się z wszystkimi możliwościami tego programu, dostępne są w tej chwili w 10 polskich salonach. W roku bieżącym planowane jest uruchomienie kilku kolejnych takich wydzielonych stref.

W trakcie dwunastu miesięcy Audi planuje dalsze zwiększanie sprzedaży. Do osiągnięcia tego celu przyczynią się z pewnością nowe modele: swoją polską premierę w tym roku będą miały m.in. sportowa wersja najmniejszego kompaktu Audi (model S1), sportowa, luksusowa limuzyna Audi S8, flagowe A8 W12, nowe Audi TT, odświeżone modele A6 i A7 (S7 i RS7) oraz kolejne wersje modelowe z rodziny A3 (A3 Cabriolet i sportowe S3 Limousine oraz S3 Cabriolet).

Ponadto, zgodnie z przyjazną środowisku strategią koncernu w najbliższym roku zadebiutuje w Polsce Audi A3 e-tron o napędzie hybrydowym, dającym możliwość ładowania akumulatorów wprost z sieci elektrycznej.

Audi A3 e-tron zapowiada nadejście nowej generacji pojazdów hybrydowych. Elektryfikacja napędu, głównie przy pomocy rozwiązań typu plug-in, odgrywa decydującą rolę w strategii firmy spod znaku czterech ringów, dlatego na kolejne lata zapowiadane są następne modele Audi wyposażone w takiego rodzaju jednostki napędowe.

Nadchodzących dwanaście miesięcy będzie przebiegać też pod hasłem dalszego umacniania na polskim rynku pozycji napędu na cztery koła quattro.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane