/  / Audi nie zdejmuje nogi z gazu

Audi nie zdejmuje nogi z gazu

Audi|
null
© Audi
null

W listopadzie Audi AG dostarczyło klientom na świecie około 132 050 samochodów. To o 6,8% więcej niż rok wcześniej. Wyraźny wzrost sprzedaży koncern zanotował przede wszystkim w Chinach (+17,9%), Wielkiej Brytanii (+13,6%) oraz w USA (+13%).

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W ciągu minionych jedenastu miesięcy bieżącego roku Audi sprzedało natomiast blisko 1 444 750 aut, co daje wzrost o 7,4%. Dwucyfrową dynamikę sprzedaży koncern notuje w Azji Południowo-Wschodniej (+19,4%) i w Ameryce (+12%).

"Dzięki dobrej sprzedaży w listopadzie już teraz nasz wynik jest lepszy niż w całym ubiegłym roku kalendarzowym, kiedy do rąk klientów oddaliśmy 1 mln 455 tys. samochodów. Tym samym zmierzamy prostą drogą do zrealizowania naszego zakładanego celu: 1,5 mln sprzedanych w tym roku aut - powiedział Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi. "W minionych miesiącach wzrost napędzały nowe modele rodziny A3 oraz SUV-y Q3 i Q5".

Czym na Audi Q1 odpowie konkurencja?

Uzupełniona o limuzynę rodzina A3 zanotowała największy, bo aż 40,7-procentowy przyrost sprzedaży w listopadzie. Stawkę zamyka Audi A8, którego nowa generacja pojawiła się właśnie na rynku, a już wzrost sprzedaży tego modelu wyniósł 10,2%.

Od początku roku 2013 szczególnie duży wpływ na dobre wyniki handlowe Audi na całym świecie miało także Audi Q3 (+57,1%) i Q5 (+14,2%).

Począwszy od roku 2016, w sprzedaży dostępny będzie nowy miejski SUV, który jako Q1 uzupełni doskonale sprzedającą się rodzinę Q.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane