/  / 8% rynku w Niemczech dla Opla

8% rynku w Niemczech dla Opla

null
© Opel
null

W czerwcu Opel zapewnił sobie na niemieckim rynku samochodów osobowych udział wynoszący 8%. To najlepszy wynik tego producenta licząc od grudnia 2011.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W czerwcu niemieccy klienci zarejestrowali nad Renem 22 205 nowych samochodów osobowych marki Opel. To wynik lepszy od tego, jaki osiągnięto w analogicznym miesiącu rok wcześniej o 11,2%. Osiągnięty wzrost jest tym bardziej godny podkreślenia, ponieważ cały rynek niemiecki zanotował w tym czasie spadek rejestracji o prawie 2%.

W całym pierwszym półroczu wynik Opla w Niemczech również jest lepszy od tego sprzed roku: łącznie rejestracje przypadające na koncern z Russelsheim wyniosły 112 937 egzemplarzy (+7%). Udział rynkowy marki w ciągu roku zwiększył się o 0,3% do poziomu ponad 7,3%.

Jednym z motorów napędowych sprzedaży okazał się Opel Mokka, który pod względem popularności zajmuje równocześnie pierwsze miejsce na rynku niemieckim w segmencie SUV.

Kilka dni temu przedstawiliśmy podsumowanie wyników sprzedaży marki Opel na rynku polskim po pierwszym półroczu (patrz TUTAJ).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane