/  / 7 lat Mazdy w Polsce i 30 000 aut

7 lat Mazdy w Polsce i 30 000 aut

null
© Mazda
null

Generalny importer Mazdy – w ciągu 7 lat obecności na polskim rynku – zarejestrował nad Wisłą łącznie ponad 30 000 nowych samochodów. Liderem popularności jest Mazda6.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 30 000 samochodów. Największą popularność wśród klientów nad Wisłą zdobyły kolejno: Mazda6 (10 519 rejestracji), Mazda3 (9 489 sztuk) oraz Mazda CX-5 (4 744 sztuk).

"Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji Skyactiv Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia, przewidujemy w tym roku sprzedaż około 9 000 samochodów - komentuje Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.

W czerwcu 2008 działało na polskim rynku 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi Mazdy. A dziś? Sieć obejmuje 30 punktów dealerskich i 15 ASO.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane